ZAMKNIJ TO OKNO, ALE NAJPIERW PRZECZYTAJ PONIŻSZĄ WIADOMOŚĆ I JĄ POWAŻNIE PRZEMYŚL!


BARDZO WAŻNA INFORMACJA DLA CIEBIE


Pewnie słyszałeś coś o kryptowalutach lub Bitcoinie?
Jeżeli nie to jak najszybciej zacznij się interesować tym!

Nie prześpij okazji! Nie pluj sobie później w brodę! A mogłem kupić...

09.02.2011 - Jeden bitcoin osiąga cenę 1$
02.06.2011 - Kurs 1BTC=10$
19.11.2013 - Cena bitcoina osiąga 1000$
17.12.2017 - REKORDOWA CENA BITCOINA PONAD 20 TYSIĘCY DOLARÓW

Gdybyś 3 czerwca 2011 roku kupił za 100 dolarów 10 Bitcointów
To 18 grudnia 2017 roku miałbyś 10 Bitcoinów wartych... 200 000 dolarów!
Czyli 750 000 PLN licząc po kursie 3,57 według danych NBP z tego dnia...

Zarejestruj się w POLSKIEJ NAJLEPSZEJ, NAJBEZPIECZNIEJSZEJ GIEŁDZIE na rynku:

BitBay - Najlepsza giełda kryptowalut w Polsce BitCantor - Nowoczesny kantor wymiany kryptowalut

BitBay:

BitBay - Największa Polska giełda cyfrowych walut
Obiecaj sobie w 2018 roku każdego miesiąca kupować kryptowalutę Ethereum za np. 10% swoich przychodów, a 24 grudnia mi podziękuj!

20.01.2015

Czas trwania reklam - Tego brakuje!

Czas trwania reklam - Tego brakuje!
Źródło zdjęcia
Reklama (z łac. reclamo, reclamare ‘odzew’; re 'w tył, znów, naprzeciw’ i clamo, clamare ‘wołać’) – informacja połączona z komunikatem perswazyjnym. Zazwyczaj ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług, popierania określonych spraw lub idei (np. promowanie marki).

Spot telewizyjny (ang. spot = kropka) – krótki film reklamowy wyświetlany w przerwach między programami telewizyjnymi albo w ich trakcie (przerywając je). Telewizyjne spoty reklamowe trwają najczęściej 30 sekund, ale spotyka się dłuższe i krótsze. Emisja spotów reklamowych jest jednym z głównych źródeł utrzymania prywatnych stacji telewizyjnych oraz stanowi pokaźne źródło dochodów telewizji publicznych. Emisja spotów reklamowych w Polsce poprzedzana jest napisem Reklama. Aktualnie spoty telewizyjne stają się często wykorzystywanym narzędziem dla prowadzenia akcji reklamowych w Internecie, najczęściej jako "wyskakujące okienka".

Pewnie wielu z oglądających telewizję nie raz denerwowało się na zbyt długie reklamy, choć niekiedy momentami są one niezwykle krótkie. Ciężko to wszystko pogodzić ze spokojnym oglądaniem filmu czy jakiegokolwiek innego programu. Nikt z nas nie chce przegapić kluczowych momentów. To co reprezentują aktualnie stacje telewizyjne właśnie do tego doprowadza. Wielu widzów podczas spotu reklamowego po prostu zmienia kanał na inny i czeka aż powróci jego program.

Niektóre stacje telewizyjne, a najczęściej muzyczne dają możliwość swoim odbiorcom zobaczenia ile będzie trwał spot reklamowy. To genialne rozwiązanie dla osób które nie są zbyt cierpliwie. Tak powinno być na wszystkich kanałach. Niestety, ale dzisiaj rządzi pieniądz i dla reklamodawców nie jest to zbyt opłacalne, bo mniej widzów zobaczyłoby ich spoty. Z drugiej strony telewizja powinna być dla widza i dbać o niego jak o najlepszego klienta.

Tyle się mówi dzisiaj o podatku radiowo-telewizyjnym, ale ja nadal nie czuję się szanowany przez stacje telewizyjne. Cała masa tandetnych programów (np. "Ukryta Prawda", "Pamiętnik z wakacji" itp.) z bardzo niskim budżetem oraz mnóstwo reklam gdzie niekiedy trwają one po ponad 10-15 minut. To jest jawna kpina z widza! Jedynie co można zrobić to napisać pismo do KRRiT, aby wzięli pod uwagę prośbę oglądających.

Źródło: Cashandra

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz