05.02.2015

Reklamy - Dlaczego nas tak bardzo denerwują?

Reklamy - Dlaczego nas tak bardzo denerwują?
Źródło zdjęcia
"Reklama dźwignią handlu" - To fakt któremu nie da się zaprzeczyć. Niestety niektóre firmy jak i media nie mają wyczucia dobrego smaku, a reklamę traktuję jako coś co tylko powinno być, albo co gorsze przykuwać wyłącznie uwagę odbiorcy.

Ni jak ma się to jednak do rzeczywistości i pozytywnym odebraniu przez potencjalnego klienta wizerunku firmy czy produktu. Reklama powinna wyglądać profesjonalnie, ma na celu zaintrygować odbiorcę, zwrócić jego uwagę, ale nie należy to robić tandetą czy najniższym nakładem sił. Nie oto w tym wszystkim chodzi.

Czas trwania reklam - Tego brakuje!

Świadomość konsumencka z roku na rok coraz bardziej rośnie. Ludzie mają coraz mniej dystansu do braku estetyki i wręcz szydzą z idiotycznych reklam. Dzisiaj naprawdę ciężko znaleźć jest dobrą reklamę, która ani nie irytuje, ani nie jest nudna.
Świat mediów też przykłada dużą rękę do irytacji klienta. Zbyt duża ilość czegoś czego nie chcemy wiedzieć nas po prostu drażni. Ulotki, powiadomienia sms, 10 minutowe reklamy telewizyjne, wyskakujące banery w internecie czy wielkie bilbordy które można spotkać na każdym kroku w Polskich miastach.

Moda na lekarstwa - Dieta chemiczna - Żyj zdrowiej, ale krócej!

Reklama musi przedstawiać jakość produktu czy firmy, ale nie może to być na poziomie typu: "Nasz proszek jest najlepszy na świecie, tak stwierdziło 99% ankietowanych". To jest żałosne i w odbiorcy budzi uczucie politowania, a nie chęć kupna produktu. Oczywiście znajdzie się też grupka ludzi którzy łykną haczyk takiej reklamy, ale takich ludzi jest coraz mniej, a świat marketingu idzie do przodu!

Źródło: Cashandra

1 komentarz:

  1. Trzeba mieć dużo checi i cierpliwości, aby utworzyć taki wspaniały blog z tak interesującymi postami.

    OdpowiedzUsuń