20.08.2015

Pierwsza rocznica Cashandra - Piąty sukces!

Cashandra
Dokładnie rok temu 20 sierpnia 2014 roku pojawił się pierwszy wpis na blogu...

365 dni zleciało dosłownie jak jeden krótki dzień. Zanim się człowiek obejrzał, ma teraz za sobą 12 szybkich miesięcy. Był to okres wzlotów i upadków, większej motywacji jak i jej totalny brak w prowadzeniu strony. Jednak determinacja, siła woli nie pozwoliła mi się poddać i tak oto dziś strona odnosi swój piąty sukces.

1000 wyświetleń bloga Cashandra - Pierwszy sukces!
10,000 wyświetleń bloga Cashandra - Drugi sukces!
100 postów bloga Cashandra - Trzeci sukces!
1000 wyświetleń posta Cashandra - Czwarty sukces!

Przyznam szczerze, że przy zakładaniu tego bloga nie miałem jakiejś głębszej wizji strony, jak ona będzie dokładnie wyglądała, o czym będzie itd. - wszystko było bardzo chaotyczne, miałem jedynie jakiś tam ogólny zarys w swojej głowie projektu Cashandra. W ostatnich tygodniach jednak ta myśl przeszła gruntowną reorganizację, ewaluowała w pozytywną ideę niesienia pomocy innym ludziom. Na razie jest to tylko zalążek nowego początku, ale już wkrótce na blogu zostanie przeprowadzony solidny remont.

Cashandra to strona poświęcona ideologii wiary w siebie i we własne możliwości. 

Przez rok czasu poznałem niesamowicie pozytywnych ludzi, chętnych do współpracy, do różnych działań. Wymieniałem się banerami, różnymi pomysłami, wdrażałem nowinki, skupiałem się na ilości wyświetleń i promocji bloga. To wszystko zaowocowało małymi sukcesami... ale chce dużo więcej! Teraz mam kompletną wizję strony i dalszego rozwoju. Jestem dumny z tego co przez ten czas osiągnąłem.

Zachęcamy również do polubienia naszego profilu na Facebooku.

Blog stanie się teraz ogólnorozwojowym centrum zwykłych ludzi - rozwój osobisty, motywacja, zarządzanie finansami, zdrowy tryb życia (diety + sport) to od teraz będą nasze motywy przewodnie. Jeżeli chcesz dołączyć do nas, do grupy ludzi chcących pozytywnych zmian, napisz do nas, dołącz do Cashandra! Razem stanowimy jedność, wtedy możemy osiągnąć wszystko jeszcze szybciej niż inni.

Cashandra pozdrawia!
http://cash-andra.blogspot.com/

2 komentarze:

  1. Życzę więcej i więcej takich sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i życzę powodzenia i kolejnych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń